۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

شماره پنجم مجله مهرنامه


جلد شماره پنجم مهرنامه
دریافت مقاله "وقتی همه تحت نظریم همه خوبیم" نوشته امریس وستاکات
دریافت مقاله "آیا لاک لیبرال بود؟" نوشته تیموتی کنیون
دریافت نوشته احمد اشرف درباره غلامحسین صدیقی بنیادگذار جامعه شناسی در ایران
دریافت مصاحبه احسان نراقی
دریافت نوشته هوشنگ ماهرویان در باره احسان نراقی و امیرحسین آریانپور

دریافت پاسخ های سوسن شریعتی به سوالاتی در باره جامعه شناسی پدرش
دریافت سلسله مقالاتی در مورد بناپارتیسم (کاتوزیان، صادق زیباکلام، احمد نقیب زاده)
دریافت مصاحبه مفصل خسرو ناقد در مورد دیدگاه های پوپر

۵ نظر:

  1. خسته نباشید
    لطفاً مقاله های بیشتری رو برای دانلود بگذارید
    با تشکر

    پاسخحذف
  2. سلام خسته نباشید
    ببخشید میتونم ازتون بپرسم من چه جوری میتونم 2 شماره قبلی 7و8 پیدا کنم چون تو شهرستان خوب پخش نشد من ندارمشون دنبالشون میگردم اگه کمکم کنید ممنون مبشم
    این ایمل منه: heidarali.teimouri@hotmail.com

    پاسخحذف
  3. با سلام. می خواستم بدانم مطلب مربوط به آقای رضا رضایی در شماره 6 چیست؟ نقد کتاب است با گفت و گو. ایا امکان دارد پی دی اف ان را آپلود کنید. متشکرم

    پاسخحذف
  4. با سلام و خسته نباشید
    لطفآ مقالهای بیشتری رو بزارین(به عنوان مثال روایات اقتصاد دانان ایرانی مقیم امریکا از جنبشه ول استریت از شماری آخر) ، من خارج از ایران زندگی میکنم و واقعا علاقه مند به خواندن این مجله به صورت کامل هستم، آیا راهی هست که بتونم این مجله رو خارج از ایران دریافت کنم؟

    پاسخحذف